Den Hoed Organizing
Professional organizer, opruimcoach & budgetcoach 

Over Den Hoed Organizing | Professioneel organizer en budgetcoach voor heel Zeeland

Den Hoed Organizing is het bedrijf van Hanneke den Hoed. Zij heeft een grote ambitie: tevreden klanten door het leveren van diensten op maat. Elk individu en elk bedrijf kent haar eigen diversiteit en wensen. Hanneke past haar diensten aan uw situatie en doelen aan.

 

Hanneke is opgeleid tot professional organizer en aangesloten bij de landelijke organisatie NBPO (Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers). Ook maakt zij deel uit van de NBPO Regiogroep Zeeland. Daarnaast heeft zij een opleiding tot budgetcoach gevolgd en is zij lid van de NVVBS (Nederlandse Vereniging van Budgetcoaches en Schuldhulpverleners). Hanneke heeft sinds de start van haar bedrijf verschillende aanvullende scholing gehad, bijvoorbeeld op het gebied van verzamelproblematiek (hoarding).

 

Als professional organizer en als budgetcoach levert Hanneke diensten aan particulieren, zzp’ers en het kleinbedrijf. Ook is zij inzetbaar via de WMO als er een indicatie is of wordt aangevraagd voor individuele begeleiding. Hanneke levert u maatwerk met aandacht voor uw persoonlijke situatie en doelen.

 

Dit doet zij voor particulieren, zzp’ers en kleine bedrijven op de werkterreinen werkplek organizing, timemanagement organizing, financieel organizing en budgetcoaching. Uiteraard vindt er tussen deze werkterreinen vaak een overlap plaats.

 

Voor particulieren is Hanneke ook werkzaam als thuis organizer. Zij kan u ook helpen in de periode rondom of na een echtscheiding met bijvoorbeeld het voorbereiden van een verhuizing, het uitzoeken van de inboedel of het opnieuw op orde brengen van uw administratie. Aan senioren biedt zij naast haar diensten als thuis organizer tevens specifiek bij deze groep passende diensten aan binnen thema’s als: kleiner gaan wonen, zorg organiseren en het regelen van een nalatenschap. Hanneke begeleidt ook mensen met verzamelproblematiek (hoarding).

 

Hanneke streeft naar een hoge klanttevredenheid. Als u tijdens de uitvoering van het begeleidings- of coachingstraject twijfels krijgt over de werkwijze, uw te behalen doelen of de samenwerking dan bespreken we deze en passen in overleg het plan van aanpak aan. 

 

Uiteindelijk leiden de diensten van Den Hoed Organizing altijd naar meer rust, ruimte en tijd, door het creëren van structuur op alle genoemde gebieden. Een werknemer kan zich na een (budget)coachingstraject bijvoorbeeld weer beter concentreren en daardoor efficiënter werken. Na een echtscheiding ervaart iemand weer de rust zich op de nieuwe levensfase te gaan richten. Een drukke zzp'er of bedrijfseigenaar krijgt weer meer vrije tijd. En voor bijna iedereen werken een opgeruimd huis, een fijne (thuis)werkplek, een geordende administratie en/of een goede weekplanning stress verlagend. 





 
 
 
E-mailen
Bellen
Map
Info
LinkedIn